
Eφαρμογή Γραφείου Υποστήριξης (Helpdesk)
Η εφαρμογή του γραφείου υποστήριξης (Helpdesk) καλύπτει τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης ερωτημάτων και αιτημάτων στελεχών Δικαιούχων, Ειδικών Υπηρεσιών Διαχείρισης και Ενδιάμεσων Φορέων.
Το σύστημα υποστηρίζει:
- την ηλεκτρονική υποδοχή αιτημάτων,
- την κυκλοφορία τους ενδοϋπηρεσιακά ή σε άλλη Yπηρεσία και
- την απάντηση – μέσω e-mail – στο χρήστη που υπέβαλε το ερώτημα.
Eίναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μπορεί να υποστηρίξει το σύνολο των εμπλεκόμενων Υπηρεσιών. Υπάρχει δηλαδή η δυνατότητα ηλεκτρονικής προώθησης ενός ερωτήματος από μία Υπηρεσία, που αδυνατεί ή δεν είναι αρμόδια να το απαντήσει, προς μια άλλη, με σκοπό την καλύτερη δυνατή αντιμετώπισή του.
Τα υποβληθέντα ερωτήματα καταγράφονται σε βάση δεδομένων, είναι επεξεργάσιμα μέσω διαδικτύου και υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας τους από την υποβολή μέχρι και την ολοκλήρωσή τους. Η αρχιτεκτονική του συστήματος είναι τέτοια, ώστε να μπορεί να λειτουργήσει εγκατεστημένο είτε σε μία Υπηρεσία είτε κεντρικά, υποστηρίζοντας ένας πλήθος Υπηρεσιών. Όλες οι ΔΑ/ΕΦ ορίζουν ένα διαχειριστή, ο οποίος θα είναι και ο υπεύθυνος HEPLDESK της συγκεκριμένης Υπηρεσίας για την υποστήριξη της εφαρμογής.
Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται μέσω της σελίδας https://logon.ops.gr/, με χρήση του αναγνωριστικού (username) / συνθηματικού (password), που έχει παραλάβει ο χρήστης με email μετά την ενεργοποίηση του λογαριασμού του, από τον υπεύθυνο διαχειριστή της ΔΑ/του ΕΦ (αν πρόκειται για στέλεχος δικαιούχου) ή της Ειδικής Υπηρεσίας Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΕΥΟΠΣ) (αν πρόκειται για στέλεχος ΔΑ/ΕΦ ή άλλης υπηρεσίας που έχει πρόσβαση στο σύστημα).
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον οδηγό της εφαρμογής Helpdesk εδώ όπως και την σύντομη παρουσίαση εδώ.